Hem / Nyheter & Event / Östergötland / EM och framtiden med CAN Marketing

EM och framtiden med CAN Marketing

Det blev tyvärr inga priser för CAN Marketing i EM, där Danmark tog hem priset för Årets UF-företag. Däremot ser framtiden ljus ut för Linköpingsföretaget, med planer på expansion i en hållbar anda.

Sedan UF-året tog slut och avvecklingen avslutades har CAN Marketing blivit ett AB och medlemmarna har jobbat hårt under sommaren. Företaget har målsättningen att förändra bilden av papperskorgar till en avgörande del av en ren miljö, och öka medvetenheten:

”Eftersom papperskorgarna är ett av få föremål som faktiskt måste befinna sig runt om i städerna för att miljön ska hållas ren, vill vi att dessa ska användas som en kanal för att göra allmänheten mer medvetna om just hållbarhet.”

I den närmsta tiden ser CAN utvecklingsmöjligheterna till att expandera geografiskt till fler kommuner, med ett mål om 40 stycken första året.

Ett stort lycka till från oss!

 

FLER NYHETER

Oavsett om du är lärare, elev eller förälder så finns vi här för att hjälpa dig. Ställ en fråga så hör vi av oss så snart som möjligt.