Celeste Javán UF
Skönhet & hälsa
Skola: Nacka Strands Gymnasium,
Region: Stockholms län,
Typ: Skönhet & hälsa
Affärsidé
Affärsidé Celeste Javan
Företagsnamn : Celestia Vivace
Smeknamn/varumärkesprofil : Celvi
Affärsidé;
Vi erbjuder stilrena och prisvärda produkter inom unisex self care genom white-label och enkel design profilering. Syftet är att göra kvalitetsprodukter mer tillgängliga och samtidigt bygga ett varumärke som förknippas med enkelhet, elegans och pålitlighet.
Målgrupp;
Vår primära målgrupp är unga tonåringar i svenska samhället. Speciellt killarna.
Kundbehov:
Kunderna efterfrågar enkla kvalitetsprodukter som är “aesthetic pleasing”.
Produkt/Tjänst:
Celestia Vivace erbjuder white-label produkter som kännetecknas av enkel och tidlös design, hög funktionalitet och bra prisnivå.
Konkurrensfördelar:
Minimalistisk design och branding som passar många
Fokus på kvalitet till rimligt pris
Möjlighet att snabbt bredda sortimentet genom white-label leverantörer
Intäktsmodell:
Vi tjänar pengar genom försäljning online (egen webbshop) och eventuellt återförsäljare i framtiden.
Distribution/M