Hem / Alla UF-företag / Gyllene Handen UF

Gyllene Handen UF

Kultur & utbildning
Skola: NTI Handelsgymnasiet Stockholm,
Region: Stockholms län,
Typ: Kultur & utbildning
Produkt
Våran tjänstidé är att ge en guldkant till pensionärernas vardag på äldreboenden genom att under någon timme några dagar i veckan aktivera de mentalt, fysiskt, socialt men även ibland erbjuda kunskap inom dagens nya teknik. Även kunna samtidigt avlasta personalen så de kan fokusera på deras adminstrativa arbete och minska deras övertid.
Företagspresentation

VD och Administratör:

Moa Karlsson är vår VD och admin, vilket innebär att hon har det övergripande ansvaret för företaget. Hon ser till att vi håller oss på rätt spår, planerar våra aktiviteter och har koll på budgeten och företagets administration. Moa är den som leder våra möten och ser till att vi har en tydlig vision och strategi för att nå våra mål.

Mail: moa.karlsson@elev.ga.ntig.se

Tel:0760449018

Säljansvarig:

Oluchi Anochiam, har rollen som säljansvarig, vilket innebär att jag ansvarar för att utveckla strategier för att sälja vår tjänst och bygga relationer med våra kunder och samarbetspartners. Det är min uppgift att säkerställa att våra erbjudanden är attraktiva och anpassade efter de äldreboendens behov, samtidigt som vi hittar nya möjligheter att expandera.

Mail: oluchianochiam@gamil.com 

Tel: 0739399933

Marknadsföringsansvarig:

Amira Touzani och Elin Karlsson är marknadsföringschefer, och deras arbete är avgörande för att sprida medvetenhet om vår tjänst. De utvecklar och implementerar kreativa marknadsföringskampanjer som når både äldreboenden och anhöriga till de äldre. De ansvarar för allt från sociala medier till tryckt material och ser till att vårt varumärke framstår som professionellt och trovärdigt.

Mail: ellin.karlsson@elev.ga.ntig.se        Mail: amira.touzani@elev.ga.ntig.se 

Tel: 0762921214                                      Tel: 0739231549

Säljtillfällen

Första säljtillfället: 4 December 2024, en monter sattes upp i skolan. Vårat UF-företag mötes ej av den fokuserade målgruppen för tjänsten. Inget blev sålt men vi spred kunskap genom en frågesport men även konstant beskrivning till alla som gick förbi monter om vad vårat avlastnings-, sociala- och bearbetningsmål innebar.